23 Temmuz 2013 Salı

ÖNERİ : 3 Idiots (3 Aptal) Filmi


Ne zamandır yazacağım,yazacağım yok arkadaş olmuyor :D Filmi izleyeli haftalar oldu aklımda kalanlarla bir şeyler derlemeye çalışacağım.İzlenilmesi gereken bir film olduğu kanısındayım.
Her şeyden önce eğitim sistemi çok akıllıca eleştirilmiş.Filmi izlerseniz dile getiremediğiniz gerçekleri görmüş olacaksınız.Ya da başkalarından duymuş olacaksınız.Bizim eğitim sistemimiz birebir gözler önüne seriliyor.Sistem sırf ezbere dayalı,mantık yok denecek kadar az.Öğrencinin sınavlarda işine lazım olan bilgileri dinliyor,hoca genel kültür niyetiyle bir konudan bahsetse bunu takan tabi ki olmuyor.Ezbere dayalı bir sistem düşünmemizi de engelliyor.Neden acaba bu böyle deyip araştırmıyoruz,düşünmediğimiz için merak da salmıyoruz bu işlere.Ama nerede bir saçmalık var herkes orada.Bunu da filmde görebiliyoruz.Daha mantıklıca anlatmak yerine işin detaylarına girip bir süre sonra unutacağımız bilgileri ezberliyoruz.Sınavdan sonra da unutuyoruz.Sadece ezber yaptık oysaki.Belleğimizde önemli bir yere sahip değil. Meslek seçiminden de bahsediyor film.Yeteneklerimizi bir kenara atarak zorla sevmeden yapacağımız bir meslek için çaba sarfediyoruz yıllardır..Yeteneğimiz olan mesleğin geliri az olabilir, ancak işin bir de uzmanlık alanı var.En iyisi siz olursanız neden geliriniz artmasın? Bu filmi izledikten sonra düşünün.Meslek seçiminizi size aileniz mi dayatıyor? Oturup düşünün.Yeteneklerinizi keşfedin,hayatınızı nasıl yaşamak istediğinizi seçin.Filmde neredeyse her cümlede bir mesaj var.Faydalanmak isteyene.
 
-Resimlere tıklarsanız büyürler. Kendi çekimim. :)

Kapanışı aal izz well ile yapmak istiyorum :D 

Kendinize iyi bakın! :)

6 yorum:

  1. yeni yazı yazmışın kankim .D hayırlı olsun yeni yazın :DDD en sevdiğim komedi filmi hele ki sonunda ve ilk bölümünde çok gülmüştüm :D sınıfta en az 3 kere bu güzel filmi izlemiştik :D kankim birde biliyormusun aradıkları adam varya onun karekterini canlandıran adam 46 yada 50 yaşında :D fakat gencecik gözüküyor :D kankim :D all izz well :D ay sevdiğim lafı unutmuşum hatırlattın bana teşekkür ederim şimdik her zaman all izz well diyebilirim :D okulda çok diyordum bu sözü herkes diyordu :D

    YanıtlaSil
  2. eğlenmene çok sevindim kankim :D ateri oynuyorum kankim valla hiç bırakasım gelmiyor :D yaş maş önemli değil oyna gitsin :D bende özlüyorum kankim ah ah gençlik sokağa çıkar oyun oynardım :'( benimde ağladığım oluyor kankim böyle ne biliyim bir anda herkesin ölmesini istemiyorum yaşlanmak istemiyorum ağlıyorum bazen öyle geceleri kankim :(( bazen arkadaşlarıma takıldığımda oluyor kendimi yaşlı hissediyorum diye yaşlandım diyede onlarda diyorlar geçsin diye bende diyorum beden olarak genç olabilirim fakat ruhen yaşlandım diyorum :((

    crash bandicoot mu kankim o oyun playstiton 1 oyunu :D cd li çalışıyor sanırsam bilgisayarada indirilebilir gerekli programlar yüklendiği taktirde açılıyor playtiton oyunları bilgisayarda hatta atari oyunları bile açılabilir :D kankim birde sonic oyunu var atari oyunu bende media markt marketinde indirim var oyunlarda 5 tl ye aldım sonic atari oyununu eğer fırsatın olursa gitmeye almanı tavsiye ederim :D çok güzel eski oynadığım atari oyunlarının tıpatıp aynısını bilgisayar için yapmışlar *-*

    YanıtlaSil
  3. bende öyle yapacağım artıkın all izz well diyeceğim kendimi modive edeceğim :D all iz welll :D

    YanıtlaSil
  4. anam o da bizden biri 8) ben ilk başta 30 yaşında sandım :D sonradan bi baktım yaşına :D bide bir tane daha vardı filmi bir çocuğa yardım ediyodu filmin sonunda o çoucğun resmini çiziyordu çok duygusal bir filmdi :((( kankim o bence vampir :D gözleride güzel yeşil yeşil :D

    YanıtlaSil
  5. yeşil değildi sanırsam elyaydı gözü :D

    YanıtlaSil
  6. valla enerjisi hiç bitmez onun her zaman hareketli danslı filmlerde oynuyor :D

    YanıtlaSil